Skip to main content
Til toppen
Rask levering! Kun 1-3 dager
Gratis retur
Gratis frakt over 800,-

Bytting og angrerett

Hos Houseofyarn.no utfører vi ikke bytte ved retur. Hvis du ønsker å bytte garn til en annen farge eller en annen vare, legger du selv inn ny bestilling på ønsket vare i nettbutikken, og så returnerer du den varen du ikke ønsker å beholde med PostNord retur. Retur er gratis forutsatt at du returnerer varene med PostNord som beskrevet under.

Bruk returetikett og returkskjema som lå vedlagt i esken ved mottak av varen. Manglet returetikett eller har mistet den, ta kontakt med oss på kundeservice@houseofyarn.no for videre hjelp. 
 

  • Varene du returnerer til oss krediteres i Vipps eller Klarna når vi mottar returen på vårt lager.
  • Når vi har behandlet din retur vil tilknyttet faktura bli oppdatert. Dersom du har valgt faktura i Klarna og ikke betalt den, vil varen(e) slettes fra fakturaen og du vil få tilsendt en oppdatert faktura med epost. Har du allerede betalt med kort når du bestilte, eller betalt tilsendt faktura vil du vanligvis få tilbakebetalt fra Klarna i løpet av 1-5 virkedager etter at returen er behandlet hos oss.

Merk deg at:

  • Behandlingstid på en retur kan ta opp til 2 uker fra vi har mottatt returen.
  • Har du ikke betalt fakturaen fra Klarna kan det være en fordel å fryse fakturaen din, hvis f.eks. forfallsdatoen er like rundt hjøret, slik du unngår purringer.
  • Du kan enkelt fryse fakturaen (rappotere en retur) via "min side" på www.klarna.no, via Klarna sin egen app eller på deres kundeservice tlf 21 01 89 91.
  • Dersom du ikke betaler fakturaen innen forfall og heller ikke gir beskjed til Klarna at varene returneres og fakturaen skal fryses i påvente av behandling av retur kan det påløpe purregebyr fra Klarna på den ubetalte fakturaen. Eventuelle purregebyr fra Klarna står du som kunde selv ansvarlig for å dekke.

NB! Vi tar ikke imot retur av utsalgsvarer som ikke lenger er i sortimentet, med mindre det er en feil på varen. I slike tilfeller behandles det som reklamasjon. Er det feil på en vare som er kjøpt på utsalg og som er utgått fra vårt sortiment, vil vi forsøke å finne en løsning for deg, forutsatt at du kontakter oss inne 30 dager etter at varen er kjøpt. Ta kontakt med oss på kundeservice@houseofyarn.no

 

 

Min side